פרקטיקות של UX Community Design

פרקטיקות של UX Community Design כותב: משה שחם, תאריך: 02.04.18 כשמעצבים מערכת שמיועדת לקהילה כמו פורום,מגזין,אתרי דירוגים וציונים, אתרי שאלות תשובות ועוד חשוב לשים לב לנקודות הבאות: דינמיות – הצגת השאלות/תשובות/כתבות/מאמרים או פוסטים אחרונים או כאלו שזכו להכי הרבה מעורבות ועניין בטאב נפרד.   תכנון של זרימת המידע כך שיוצג באופן ברור ואינטואיטיבי למשל המלצות ודירוגים לפי קטגוריות ומיד אח"כ פוסטים שזכו להכי הרבה עניין ומעורבות וכו.   אופציית חיפוש מתקדמת – יכולת סינון ופלטור

קרא עוד >>

UX של תהליך הצ’ק אאוט במובייל באתרי מסחר

UX של תהליך הצ’ק אאוט במובייל באתרי מסחר כותב: משה שחם, תאריך: 02.04.18 שיפור יחס ההמרה ע"י שיפור שוטף של הUX בהתאם לפסיכולוגית המשתמשים במובייל הוא תהליך מאתגר. UX של תהליכי מכירה במובייל חייב לקחת בחשבון את אופן התנהגות המשתמשים ורמת הציפיות שלהם מהאפליקציה. משתמשי מובייל נמצאים בזירה שמצריכה חלוקת קשב והם גולשים תוך כדי נסיעה או פעילות אחרת, בדכ אין להם יכולת לבצע המרות דרך המובייל כי הם לא זמינים להתעמק ולשוטט באתר באופן

קרא עוד >>

אתגרי השימוש במובייל ב2018

אתגרי השימוש במובייל ב2018 כותב: משה שחם, תאריך: 02.04.18 כמה תובנות על אתגרי השימוש במובייל לשנת 2018 אחד מהאתגרים הגדולים של עולם המובייל היא היכולת לזהות רגשות. זה לא סוד שגוגל ופייסבוק יודעים עלינו יותר מאשר אנחנו יודעים על עצמנו, לא אחת אנחנו משוחחים על נושא מסוים וזמן קצר אחכ קופץ לנו בפיד פוסט שעוסק באותו נושא ע"י יכולת לזהות קולית מילות מפתח, הם גם יודעים הרבה פעמים היכן אנחנו נמצאים, מהם הרגלי החיפוש והגלישה

קרא עוד >>

UX וEmerging Technologies

UX ו-Emerging Technologies כותב: משה שחם, תאריך: 02.04.18 אם עדיין לא מוכרים  לכם השמות VR, AR, MR, 360 הגיע הזמן שתכירו :). חשוב לזכור שהמשתמש עומד במרכז המוצר גם כשהאתגרים הטכנולוגיים הולכים ונעשים מורכבים יותר Virtual Reality מציאות וירטואלית היא מציאות שהולכת וצוברת תאוצה ויש לה שימושים רבים . בפשטות מדובר בסימולציית מחשב המדמה סיטואציה של מציאות מהונדסת. המציאות המהונדסת יכולה לערב את כל החושים או את חלקם ובכך להעשיר את החוויה.   וידאו 360

קרא עוד >>

UX כבסיס לאסטרטגיית השיווק

UX כבסיס לאסטרטגיית השיווק כותב: משה שחם, תאריך: 02.04.18  ux מתמקד בהשגת מטרות ויעדים עסקיים. השאלות שצריכות להישאל הן: איך מסייעים למשתמשים להשיג את אותן מטרות ומכוונים אותם לכך באופן יעיל, איך בונים את המשפך בצורה שתואמת ומוכוונת משתמש, איזה מידע המשתמש זקוק לו על מנת שיסייע לו למקסם את המטרות העסקיות ואיזה מידע לא ברור או מיותר עבורו טיפים לאיך כדאי להטמיע ux שמשרת את המרקטינג אי אפשר להגזים בחשיבות של תכנון ותצוגת המידע

קרא עוד >>

איך מודדים UX

איך מודדים UX כותב: משה שחם, תאריך: 02.04.18 מדדי הUX דומים מאוד למדדים השיווקיים אך לא לגמרי זהים. חשוב להבין שהמספרים מספרים סיפור חשוב אבל הוא רק צד אחד של המטבע. הם משקפים את המצב ההיסטורי והנוכחי אך לא מסבירים למה ולא נותנים מענה למדוע הגולש ביצע פעולה כזו או אחרת או ביצע מסלול כזה או אחר. את הנתונים האלו אוספים ע"י אינטראקציה עם המשתמשים ולמידה שוטפת של קהל היעד. מאוד קשה למדוד ux בסופו של

קרא עוד >>