Lego – בואו נדבר על חוויית עבודה לפני חווית משתמש

Lego ומתודולוגיית Agile- בואו נדבר על חוויית עבודה לפני חווית משתמש כותב: משה שחם, תאריך: 31.07.18 היום יום של רובנו בעבודה די אפור, אנחנו באים לעבודה בבוקר , מתיישבים בשולחן, מדליקים את המחשב , מידי פעם משוחחים עם קולגות ומידי פעם נפגשים לישיבות צוות ואז מגיעה השעה המיוחלת, אורזים את הדברים ונוסעים הביתה וחוזר חלילה. בחברות שמייצרות מוצרים חדשניים השגרה הזו יכולה לפגוע בהישגים ובתוצרים הסופיים. בשנים האחרונות עולה טענה שכל תהליך סיעור המוחות המסורתי

קרא עוד >>

לגו וux מבוסס קהילה ומחובר למספרים

לגו וux מבוסס קהילה ומחובר למספרים כותב: משה שחם, תאריך: 01.08.18 איך לגו מצליחה לשמור על היצירתיות שככ מאפיינת את המוצרים שלה ,לצלוח את מבחן הזמן ולהמשיך להיות המותג האהוב ביותר בכל הזמנים במשך עשרות שנים? איך הכל התחיל? בשנות ה30 נגר דני בנה קוביות לגו מעץ , לימים הקוביות מעץ הפכו להיות קוביות פלסטיק צבעוניות וסוד הקסם שלהן היה ונשאר, היכולת לספר סיפור אישי ולבנות באמצעותן כל מה שרוצים, כיד הדמיון. לא תמיד הכל

קרא עוד >>

מה זה פרונד אנד?

מה זה פרונט אנד כותב: משה שחם, תאריך: 07.05.18 פרונט אנד הוא החלק במערכת שהמשתמש רואה ומנהל איתו אינטרקציה ישירות. הבסיס של תהליך הפרונט אנד מורכב מהשפות HTML, JS, CSS. HTML –"הברזלים" של הפרונט אנד. CSS – הסטייל של הHtml. הCSS קובע את הפונטים, הצבעים, התמונות ואת תכנון מרחב המסך. Java Script – מאפשרת לשדרג את יכולת האנימציה של CSS ולהטמיע יישומים יותר מורכבים. ככל שהמערכת יותר מורכבת נדרשים עוד רבדי פיתוח בצד השרת (back

קרא עוד >>

טרנדים גראפיים באפליקציות מובייל ב-2018

טרנדים גראפיים באפליקציות מובייל ב-2018 כותב: משה שחם, תאריך: 04.04.18  אפיון אפליקציית מובייל מורכבת בדרך כלל מ3 שלבים. בשלב הראשון נשאלת השאלה למי האפליקציה מיועדת. לאחר שבחרנו משתמש ויצרנו לו פרסונה מגיע השלב השני בו מפתחים אבטיפוס לאפליקציה. בשלב השלישי כבר מגיע חלק העיצוב, בו אנחנו מעצבים את המראה העתידי של האפליקציה אפקטים חופפים חפיפה של פונטים, גרפיקה וצבעים יכולה להפוך את עיצוב חווית המשתמש ליותר ייחודית ובולטת ובנוסף ליצור תחושה של חוויה מרווחת. וזו הסיבה מדוע מעצבי

קרא עוד >>

טרנדים לשנת 2018 בתחום חווית המשתמש (UX)

טרנדים לשנת 2018 בתחום חווית המשתמש (UX) כותב: משה שחם, תאריך: 04.04.18 באופן כללי, עיצוב מוצלח של חווית משתמש מתבסס על מחקר, ניסוי וטעייה ושיפור מתמיד תוך התייחסות לטרנדים. טרנדים יכולים בקלות להוות מקור השראה – אתה עלול לחשוב על טרנד מסוים כקיצוני או משעמם, אך אולי זהו הדבר שיצית את ניצוץ היצירתיות שלך. מסיבות אלו ואחרות החלטנו לבדוק מהן דעות מומחים לגבי הטרנדים והמגמות החמות לקראת 2018 בעולם הUX. אסתטיקה חלק מן המומחים מאמינים

קרא עוד >>

דשבורד בעל רספונסיביות מתכנסת

דשבורד בעל רספונסיביות מתכנסת כותב: משה שחם, תאריך 03.04.18 נתבקשנו לחבר לפורטל מספר רב של מערכות בהם העובדים עושים שימוש .באפיון ה-UX השתמשנו בעקרון ה-Tiles של Microsoft אך לא כפשוטו. למעשה, הרחבנו אותו כך שכל Tile, מהווה מיני מערכת ובכל גודל שלו הוא מציג ומאפשר למשתמש פונקציונליות המתאימה עצמה לגודלו. השתמשנו כאן בעקרון חדשני של ״רספונסיביות מתכנסת״ (רספונסיביות בתוך רספונסיביות), כלומר, העימוד (layout) הכללי של המערכת הוא רספונסיבי ובתוכו, כל Tile הוא רספונסיבי בפני עצמו ויכול לנוע במספר

קרא עוד >>