חוויית משתמש אדפטיבית - UX

כותב: משה שחם, תאריך: 03.04.18

למערכות רבות ישנם סוגי משתמשים שונים ורמות התמחות שונות בינם. נשאלת השאלה, איך מבטיחים שחווית המשתמש (User Experience UX) תותאם לתסריטי שימוש ורמות התמחות שונות באופן קיצוני?
מדובר באתגר מורכב, במיוחד כשמדובר באפליקציה המיועדת לקהל הרחב. מול האתגר הזה נאלצנו להתמודד חזיתית כשעמדנו בפני אפיון אפליקציה להתקנה וניהול רשת ביתית. תוך כדי אפיון צוות אפיון ממשקי המשתמש שלנו פיתח קונספט חדשני שקראנו לו UX אדפטיבי. במרכז הקונספט עמדה הבחירה של המשתמש: איזה חוויה הוא מעוניין לקבל מן האפליקציה. זיהינו 3 סוגי קטגוריות של חווית משתמש: ״עשה זאת בשבילי״, ״אני מעוניין לדעת יותר״, ״תן לי command line אני גיק מחשבים״.

לאחר שבחר, ממשק המשתמש וכל התהליכים התומכים בתסריטי השימוש הותאמו לסוג ה-UX שהמשתמש בחר, החל מכמות המידע שהוצגה לו, הפונקציונליות שהוצעה לו והתהליך שהוא חווה.

רוצים להתייעץ איתנו או/ו הצעת מחיר?